VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ, REKLAMACE

 

Výměna nebo vrácení zboží

 

Zvolila jste si špatnou velikost nebo Vám jen jednoduše zakoupené zboží nevyhovuje?

Můžete ho vyměnit nebo nám ho vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží je nutné vrátit v původním stavu, nenošené, neprané a s originálními štítky. Platbu za vrácené zboží posíláme do 14 dnů na bankovní účet kupujícího, ne však dříve než po doručení zboží zpět k nám.

 

Jak postupovat?

1) vytisknout a vyplnit formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

2) zaslat zboží doporučeně na adresu: Být stylová s.r.o., Videčská 2464, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm společně s vyplněným a podepsaným formulářem o odstoupení od kupní smlouvy a kopií dokladu o koupi (faktura)

 

V případě, že chcete zboží pouze vyměnit nebo máte nějaké jiné dotazy či požadavky, kontaktujte nás prosím na e-mailu: reklamace@bytstylova.cz.

 

 

Reklamace

 

Jak postupovat?

1) vytisknout a vyplnit formulář pro reklamaci

2) zaslat zboží doporučeně na adresu: Být stylová s.r.o., Videčská 2464, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm společně s vyplněným a podepsaným formulářem o reklamaci a kopií dokladu o koupi (faktura)

 

Reklamace bude vyřízena do 30-ti dnů od přijetí poškozeného zboží od kupujícího. Kupující bude informován o průběhu reklamace prostřednictvím e-mailu, v případě uznání reklamace (opravy nebo výměny), bude kupujícímu zaslán balík na adresu společně s vyjádřením a zbožím (opraveným nebo vyměněným). 

Pokud reklamace bude uznána jako neopravitelná, prodávající vrátí částku za poškozené zboží v plné výši a to nejpozději do 30-ti dnů od vystavení rozhodnutí reklamace na bankovní účet kupujícího.

 

V případě, že máte nějaké jiné dotazy či požadavky, kontaktujte nás prosím na e-mailu: reklamace@bytstylova.cz.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení